What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

lördag, mars 13, 2010

Swirlydoos-ställ

Var i Göteborg i dag, så då passade vi på att springa in på IKEA. Hittade detta ställ!
MACKIS Förvaring för skrivtillbehör 79 kr
Har letat ett tag efter att ha framförallt Swirlydoos-kitet någonstans utan att blanda det med allt annat jag har. Jag hann inte mer än hem, så satte jag igång!
Tänkte testa målningen som vi lärde oss på Pysseltagens träff, men jag glömde såklart att sandpappra först, så det blev sisådär.


Lackade insidan efter jag målat den så papperna ska "glida" lätt.


Är inne i en period där jag bara älskar att stämpla en ram runt allt jag gör! Här är det Kaiser-stämpel.


I sista Swirlydoos-kitet var det med ljuvliga sammets-papper!


Tim Holtz nya fötter!



Jag ville ha lite dekorationer och framförallt ganska platt så det blev lite spets, 3D-kuddar och metall-dekorationer.


Tim Holtz
En enkel (ej torr ännu) baksida.
Färdig!!!!
Webster page´s papper
Här med lite material i!!


2 kommentarer:

Peggy sa...

What a clever idea and so beautifully decorated!!!! I think I'm going to be traveling to the nearest Ikea soon to see if they sell that rack here!!!!

teolinda sa...

åååh jag trodde ikea slutat med den förvaringen, snälla jannice kommer du ihåg vad den heter?

teolinda

sweetlinda71@gmail.com