What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

söndag, mars 28, 2010

DT-LO för Tant Scrappa no 2 - "Vardag i Venedig"

Jag fortsatte med mitt Venedig-tema även på nästa LO.
Har ju så mycket bilder därifrån!

Moxxie har gjort en serie med färgstarka och glada papper, som jag dämpade genom att distressa dem med hjälp av RANGERS - Distress ink Vintage Photo och riva sönder dem.
Även här använde jag mig av primas stämplar:

De har dessutom alltid bling med som jag använt på båda layouterna!

För att skapa en nedsmutsad ram, så inkade jag inte utan jag tog nederdelen på stämpeln med den stora ljuskronan och stämplade med grön distressink.

Jag smutsade ner blommorna med distress-stickles (privat). Jag har knutit ett smalt band runt nätbandet och skapat en rosett.

Du hittar allt hos Tant Scrappa!!

1 kommentarer:

Ulla sa...

Först och främst, TACK för igår, var så underbart roligt.

Och så läckra LO:sar, sprudlande färgglada så man bli ju tokglad. Så många små fina detaljer. Kommer under veckan i min blogg med.