What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

måndag, mars 01, 2010

På begäran presenterar jag mina katter! :-)

Detta är en så rolig historia!
I en av tävlingarna på Mimas scraphelg vann en fantastiskt vacker LO och tro det eller ej, förvånad stod jag där och stirrade på ett foto på min ena katt!! *lol*
Självklart var det inte så, men de var kopior! Jag var ju bara tvungen att visa ett fotot för trevliga Anneli och hon häpnade även hon. Då visade det sig att vi båda hade tre katter och när hon visade sin andra katt då var den också en kopia av vår andra katt!! Helt otroligt!! *LOL*

Här kommer mina katter:










1 kommentarer:

Anneli sa...

Det är helt otroligt vad dom är lika mina katter. Den som är så lik min lilla Smilla den är bara så söt, ser så bestämd och bussig ut.. Ska bli kul se fler bilder på dina goa katter och på dina underbra alster. Jag kommer tillbaks hälsa på,,

Kraaam Anneli