What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

onsdag, mars 17, 2010

Känns som om jag har lite tur just nu! :-)

På SB var jag med i en tävling som höll i.
Men när det skulle läggas upp en röstning så fick de inte det att fungera, så de beslutade skicka ett litet paket till alla som deltog och det kom idag.
Trodde först inte jag skulle få något pga frakten till Sverige, men ack så fel jag hade! Så fina saker det kom!!
Jag har ingen kamera hemma, så jag har hämtat bilderna från nätet.

Detta fanns i lådan:
1 st Memorybox


1st 6x6 Mini Deck (36 mönstrade papper i 6x6!!)

Rub-ons Alpha

Rub-ons icons

Ready-set-chip alpha

Ready-set-chip 12x12
Värde $27 + frakt!!


Har jag tur eller!!! :-)

1 kommentarer:

Ulla sa...

GRATTIS!!! Vad häftigt, dom där memoryboxarna är jätteskoj. Har gjort flera minialbum i dom och gett bort.