What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

lördag, mars 06, 2010

Dancing on clouds!!!!!!!

Helt otroligt!!!!!! Och helt fantastiskt!!!!

Jag vann utmaningen om att bli gäst-DT hos Mimas för en månad!
Så jättespännande och framförallt kul!!

Länk:
http://mimasscrapbooking.blogspot.com/2010/03/mimas-presenterar-stolt.html

Det är en riktig utmaning att vara DT (har ju varit det 1,5 år innan hos rara Anna på Annasscrapbooking), det ska bli så kul att gästspela en månad igen som DT!!

Tack till Mimas DT-gäng och den fina motiveringen!!!!

"Vår motivering till vinsten är:
Detta alster har fångat kärnan i inspirationsbilden, man kan ser inspirationen. Det är välarbetat och genomtänkt med en bra komposition. Kort och gott det är en härlig layout, härliga detaljer och ett fräckt foto!"

Man skulle inspireras av detta stilleben:



Och här är min LO:


Detaljer hittar du här:
http://rosjen.blogspot.com/2010/02/sondagens-bidrag.html


6 kommentarer:

Rebecca sa...

Grattis! :)

Eva i Halmstad sa...

Grattis
Skoj och titta runt lite här.
Titta gärna in hos mej
http://evaihalmstad.blogspot.com/
Må väl
Eva

L8 sa...

Grattis tjejen!!! Så kul att ha fått se den i verkligheten och kunnat studera alla underbara detaljer :)
Ha en fortsatt pysslig helg!
Kram
L8

Yoli Design sa...

Grattis grattir vännen!!

Ja, förvånar ju mig inte det minsta att du vann med denna... Helgens läckraste LO!! :D hihi

Du är sååå himla duktig tjejjen!! :D

Nu ska jag kika vidare här inne hos nig å njuta av lite mer inspiration!!

Kraaaaaaaaam

jenny/e.j.m sa...

Ett stort GRATTIS. Jätte fin layout.Det skall bli så kul att få ha med dig som Gästdt hod MiMas. Så synd att jag inte kunde vara med på träffen och fått träffa dig oxå. Jätte fin blogg och härliga layouter.

//Jenny/e.j.m DT på MiMas

Vibbe sa...

GRATTIS. Du är väl värd denna vinst. Underbar LO. Jag är glad att det var du som vann.
Kram Vibbe