What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

torsdag, mars 18, 2010

Hemlis släppt - "Nyhets"-DT!!

Jag har fått en fråga från goaste Ulla aka Tant Scrappa ( även blogg), att få vara hennes "Nyhets"-DT!!!
Självklart är jag gärna det!!!!
Känner mig så stolt att få frågan!!

Det innebär att jag får material på ojämn basis, alltså inte ett fast kit varje månad, utan när det kommer nyheter och Ulla önskar att det ska synas vad man kan göra med materialet.
Detta är ju precis hur kul som helst!!!!

(Ser ni att jag dansar runt) :-)

3 kommentarer:

Stine66 sa...

TILLYKKE ! det lyder så spændende, og du skal nok få lavet noget flot arbejde til hende.

Knuz Stine

Ulla sa...

Jaa det ska bli skoj, ser fram emot sammarbetet.

Sari Hänninen sa...

Nämen, vad roligt att det går bra för Alexander... Superkul... O kul att du håller mig uppdaterad :-).