What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

lördag, maj 05, 2012

International Scrapbooking Day

Idag är en rolig dag i världen då vi firar scrapbooking dagen!Överallt i forum, bloggar mm firar man med olika happenings!
På Scrapwebb/Porslinsblomman så uppmärksammar vi dagen med en tävling!


Tävlingen har två delmoment. För det första ska du skapa antingen ett kort eller en layout utifrån följande skiss som vår DT Milo gjort:

....och om inte det är nog så vill vi att ni använder minst tre av följande färger. Ni får lägga till Svart och vit också!

Bilden är hämtad från: http://design-seeds.com

Du laddar upp ditt bidrag i blogg/online galleri och länkar till det med en kommenar längst ner i detta inlägg. Om du inte har en blogg/online galleri kan du maila till: porslinsblommanathotmailpunktcom.
Detta bör du göra senast Lördag den 12 Maj kl 23:59. Ditt bidrag ska vara gjort endast till denna utmaning.

Det du tävlar om är inte mindre än 2 presentkort á 150 kronor.
Presentkort 1: DT gänget röstar fram en vinnare (som sedan inte är med i nästa tävling).
Presentkort 2: Lottas ut till en vinnare.

Här är min inspiration till er:
 Närbilder:

Jag har tagit en av de rosa distress inks splashat. Men jag har också använt mig av ett die cut-ark och använt den som en maskeringsark. Jag har också färgat in, lite slarvig, den naturfärgade spetsen.

Jag doodlade med vit penna lite överallt.


Under alla blommor har jag klippt ut blommor, lite syns, men inte allt, men det ger ett djup.



Happy scrapbookingday and good luck!! :-)




0 kommentarer: