What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

söndag, april 11, 2010

Scrapperiets Scrapträff 10 april 2010

En mycket trevlig träff med goa tjejer!! Och så otroligt talangfulla!!

I scrapperiets blogg finns det många bilder!

Här är jag och Lone, lite piggare än hur jag ser ut senare på dagen.
Det syns verkligen hur sliten jag är just nu, går omkring i en evig trötthetsdimma med otrolig värk i kroppen.
Då är dessa scrapträffar guld värda!



Ni måste gå in på deras blogg och se alla vinnare och deras bidrag! De är så fina och det var ursvårt att rösta!!

Jag hade tur i en skisstävling, när Misan och Lotta skulla välja en vinnare och de valde mig!! :-)
Som vanligt fattar jag aldrig att jag vinner, jag liksom kopplar bort det, för jag tycker alla andra gör så enormt fina saker!! Jag blir lika förvånad varje gång!!


Och vilket fint pris jag fick!! Tack snälla Misan och Lotta!!

Ett jättefint album 12x6 , en stämpel och smådetaljer!




Mina lo´s jag gjorde under dagen kommer i egna inlägg ovanför här, lite bakvänd ordning, men dock. :-)

0 kommentarer: