What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

söndag, april 18, 2010

Gäst-DT hos Mimas - Lo 1

  • Jag fick ett fint Gäst-DT kit av Mimas scrapbooking och har hunnit göra tre Lo´s.
    Denna blev inte som jag tänkt mig och det ber jag om ursäkt för, men kanske hittar du något tips i den.







Material jag använt:

Ett ark cardstock

Två ark CRATE mönstrat papper

En Tag som jag gjorde på Mimas Tim Holtz-kurs!

Alla stämplar som jag använt finns även beskrivet längre ner i min blogg.

Jag har klippt ut delar från Bo Bunnys Mama Razzi.

Jag har dekorerat med blommor, spets, klädnypor mm. Allt från Mimas.

Det privata är det lilla alfabetet från Memory Makers.

Jag har gjort swirlsen med pearlmaker på frihand.

Jag har även använt Crackle paint Rock Candy.

Tack för att du tittat in och lycka till!



0 kommentarer: