What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

tisdag, maj 28, 2013

Scrappweb - Bröllopsgratulationer

Nu är det bröllopstider! Härligt med lycka! :-)
Jag fick en beställning på ett bröllopsgratulations-kort som skulle vara stort nog för många namn.
Jag använde mig av ett helt cardstock 12x12 och vek det helt enkelt på längden.
Gun har ett band med pärlor som bara är så ljuvligt!!
Tyvärr hittar ni inte detta kort i butiken, eftersom de lyckliga tu redan fått kortet.
Men jag hoppas ändå kunnat inspirera er med ett lite annorlunda kort! :-)

Först några detaljbilder:

Här ser ni det ljuvliga pärlbandet.
"Störst av allt är kärleken" en stämpel ur mitt egna förråd. Gun har många fina andra stämplar.
Jag har stämplat med brun stämpelfärg.
Jag har lagt på Glossy krackeleringlack på hjärtat på det mönstrade pappret.
Det vita är hjärtat är Primas och från mina egna gömmor.

Här är hela framsidan och under detta insidan av kortet, lite annorlunda.
Materiallista: 

Lycka till!


1 kommentarer:

jatta sa...

Hej
Jag har gjort "weddingtemplate"
om Du är intresserad.