What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

onsdag, april 18, 2012

Bröllop i familjen

Vi ska på bröllop inom familjen, ett av våra barn ska gifta sig!
Det ska bli så fantastiskt roligt!!!
Och jag har fått äran att tillverka bröllopsinbjudningarna!
Jag är så stolt men det kändes också att detta måste bli något extra.
Vi tittade på olika kort...många kort...för att få inspiration.

Tills jag en dag såg ett kort som min vän i USA, sedan många år, hade skapat och alla pusselbitar föll på plats!
Thank you, Susan, for the inspiration!! :-)
Here is Susan´s card in her blog:
http://networkedblogs.com/wrcrw

Jag fick fatt i stansen på Strömstads scrapbooking (bra pris!) och embossingfoldrarna på scrapbruket (också bra pris).

Du kan se märke mm på mina flikar, stansar och embossingfoldrar.

Hittade vackra skimrande kuvert på Bokia i Halmstad.
Den "lila" mönsterranden på textens innehåll och på kuvertet är utskrivet på datorn.

Jag skrev texten på vit cardstock (Bazzill) med linnestruktur, samma som jag använde till hela kortet.

Här kan du se hur kortet blev, som det blivande brudparet tyckte om!! :-)
Bilderna är tagna med mobilen, så de är sisådär.



1 kommentarer:

Unknown sa...

Dom är å fina Jannike! Så roligt det är med bröllop! /Pia