What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

söndag, juni 12, 2011

Swirlydoos - June kit - "The looking glass"

Jisses vad tiden går fort, har knappt orkat tänka scrapping, i skolans värld är det så mycket att göra på slutet av våren.
Men nu har studenten varit, så kanske jag hinner lite mer nu! :-)
Månadspaketet har kommit från Swirlydoos och jag har knappt rört det som kom förra månaden.
Tror minsann Krissy dykt in i Tattered Angels värld, de senaste paketen har varit många roliga saker därifrån!





Flower Add ons

Teknik Add ons



Projekt Add Ons

Ett extra Bling Add Ons till min Bling värme pistol som jag fick förra gången.
Jag hade dessutom beställt dessa Dusty Attics!






Du vet väl att Ulla har och ta hem Dusty Attics!!!!




0 kommentarer: