What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

lördag, mars 26, 2011

En klocka åt Tant Scrappa!

En klocka från Swirlydoos (finns fortfarande att köpa) och papper från Tant Scrappa, då blir det såhär!
Man kan lätt göra en stomme själv, storleken är 30 x 30, med ett hål i mitten.
Se på baksidan, där är gjort en liten fördjupning för urverket.
Jag köpte dessutom nytt urverk och visare på Claes Olsson för en billig peng.
Stämplarne, metall och de fantastiska papperna hittar du hos Tant Scrappa!!








Färdig!! :-)

4 kommentarer:

Annelie sa...

Helt fantastisk, så underbart vacker!! Och vilken kul idé! En sån vill jag ha!! ;)
Ha en fin söndag!
Annelie

Ulla sa...

Så jädr.... snygg den blev. Passade ju perfekt med dessa papper. Coolt.

ann.ian sa...

Så himmla fräck klocka som du gjort av de underbara papperna. Toppen fint!!!!!!!!!!!!!!!

moimukulatt sa...

guuud vad snygg, å jag som köpt precis det pappret idag.
Nu vet jag precis vad jag skall göra ikväll. och jag vet precis vad den skall sitta, jag har saknat en sådan klocka ett bra tag. Tusen tack för tipset!!