What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

fredag, januari 07, 2011

Ny DT-LO åt Tant Scrappa - "Älskade Tomte*

Med underrubriken "Farfar är och köper tidningen".
Jag är så förtjust i Tim Holtz julpapper, men ibland när det är mycket motiv på pappret så är det svårt att använda. Man vill ju att allt fint ska synas.
Någonstans på nätet så hittade jag en inspiration till min LO. Tyvärr har jag glömt från var.

Jag har också utgått ifrån min skiss i nedanstående inlägg.
Cardstocken är svagt stämplad i kanterna.

 Jag har även stämplat på bandet som jag gjort en rosett av.
 Tant Scrappa har helt underbart glaskross som jag använt på julbladet.


 Ni har väl inte missat de fantastiska metalldekorationerna från Vintaj, som du också hittar hos Tant Scrappa.
MF - Glass Glitter tarnished 
MPW - Silikonstämplar julkulor o ornament 
TH - Pappersblock Sesonal 
DA - Fickur 
DA - Holly 
S - Stardust Glitter Gelly Pennor 
V - Navigation
Edge Scraper 
Fiskars Skärmaskin

1 kommentarer:

Cindy Gay sa...

Very pretty. Great embellishments.