What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

onsdag, december 29, 2010

Årets sista layout blir en Swirlydoos-lo

Jag har gjort denna layouten till tävlingen som heter Divine Noel Sketch Challenge.
Det är den utmaning som alltid medföljer kitet.
Även om det var fantastiska Beggahuna som stod för skissen, så var den svår tycker jag.
När jag sedan såg vad de andra åstadkommit, oj, oj....knappt jag vågade mig på den.
Men, men, min blev såhär, först skissen:




Jag älskar min tejp-pistol. Det är perfekt att dra en sträng och sedan hälla på glitter!

2 kommentarer:

Ulla sa...

Hallååååå där!!! Vilken underbar LO, den måste jag bara lifta. Suverän... Passar på att önska dej ett riktigt gott slut och gott nytt. Kram Ulla

Växelhäxan från norrland sa...

Så himla tjusigt!
Hej förresten, Therese heter jag eller "växelhäxan från norrland". Hittade hit tack vare ett tips från din gubbe, han hade varit inne på min matblogg och letat recept och även upptäckt att jag även pysslar med scrapping. Inser ju att man är alldelens för feg i sitt scrappande än så länge, men men man lär så länge man lever.
Kommer med all säkerhet att titta in igen. DU har en väldigt fin blogg och du är fantastiskt duktig..
God fortsättning på det nya året..
Mvh
Therese "växelhäxan från norrland!