What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

onsdag, november 03, 2010

Tutorial Julstjärnan!

Jag har ju lovat er en beskrivning på hur man gör julstjärnan och nu kommer den äntligen!
I beskrivningen har jag använt två bleka papper för att själva processen skulle synas så mycket som möjligt.
Har jag varit otydlig så fråga gärna!
Lycka till!
Här är min senaste julstjärna. Ett tips är att ge bort en stjärna istället för blomma eller godis!
























3 kommentarer:

Mia sa...

Superbra tutorial! Sitter i skrivande stund och limmar ihop mina spiraler till stjärnan. Fär se om det blir bra i slutändan! Ha en trevlig kväll! Kram Mia

Annelie sa...

Superfin stjärna!
Tack för tutorialen. Ser ut att vara väldigt utförlig & enkel att följa, så det måste jag absolut ta och försöka mig på!
Hittade mycket annat fint härinne så jag sätter upp mig som följare :)
Ha det bra,
Annelie

Ingalill sa...

åh vad roligt! Måste prova göra en!!