What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

tisdag, augusti 31, 2010

Ny DT-LO åt Tant Scrappa

Denna gången fick jag mig en rejäl utmaning!
Allt gick i rosa som jag fick av Goa Ulla och jag tänkte försöka mig på en grunge/vintage-LO.
Så ni får bedöma om jag lyckades! *LOL*
Jag fick också en underbar laserutskuren chipboard, Dusty Attic att jobba med, det gällde bara att hitta rätta bilden. Missa inte att Ulla säljer dessa!!
Det mönstrade pappret hade en underbar kristallkrona som mönster som jag ville på en framträdande plats.
Bilden är från mitt bröllop. Konstaterade att jag idag är åtta år äldre än vad min mamma var på bilden och min underbara mormor tittar numera ner på mig från himlen. :-)




Så här blev resultatet:

Allt hittar du hos Tant Scrappa!
Cardstock , Cardstock vit , MF Mönstrat papper - Olivia , MM Mönstrat papper Artisan , Glitterpennan som jag bara älskar, från Sakura!

De underbara bokstäverna är från Making Memories och Ulla har flera färger.

Lika så har hon Martha Stewarts punch och allt det andra!!!

Lycka till och Tack för att du tittade in.

Ps! Prova gärna waterdistressing, det är såååå kul!

0 kommentarer: