What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

måndag, december 01, 2008

DT-Julkort

Jag fick ett julpapper av Anna av märket Basic Grey. De gör ju bara så härliga mönstrade papper, men detta tyckte jag var svårt. Ville göra något annat än att bara klippa ut och göra julgranar av det.



Jag gjorde en stjärna!!!

Jag klippte ut "två och två"-spetsar, gjorde en skåra med hjälp av mitt nya board-verktyg. Det går ju bra med fiskars skärmaskins vik-blad också!
Chalkade kanterna, glittrade en del, satte ihop det som en stjärna.

Här blev resultatet!



Detta kan du också hitta i affären om du vill kika närmare på det.
Jag har även skickat med mitt pås-mini-album.

3 kommentarer:

Stine66 sa...

KANON sjov og meget KREATIV ide. Du er dygtig !

Pirayan sa...

WOW - super snyggt! Detta måste jag testa, tack för inspirationen!

Unknown sa...

Wow Jannike! Supersnygg stjärna! Kram Pia